З 21 січня у відділенні швидкої допомоги міста
Гадяч встановлено «Архіватор мови». - Такий прилад встановлюється на службах швидкого реагування, - пояснює
старший лікар відділення швидкої допомоги Валентина Близнюк, яка працює на
швидкій 25 років. Ця програма записує всі розмови диспетчера. На екрані монітора висвічується список дзвінків і через колонки
можна прослухати кожний визов, який надійшов до швидкої. Якщо виникають якійсь
конфліктні ситуації, тепер можна в будь
- який момент проконтролювати роботу диспетчера швидкої, бо пристрій працює в режимі підняття
слухавки. А саме головне, з’явилась
можливість вирахувати телефони, з яких здійснено хибні виклики. Їх за 2009 рік до районної швидкої було понад 150, навіть із села. Попереднього року
бригади медиків обслугували 10810 викликів. На швидкій працює 5 лікарів, 19
середній спеціалістів, 2 бригади в робочі і 3 - в
вихідні і святкові дні. Швидка
допомога обслуговує жителів гадяцького району, що проживають в
радіусі 35 кілометрів. «Архіватор мови»
вирішить не тільки ті питання, коли швидка викликається задля розваги, а
й ситуації, коли диспетчер повинен вирішувати, куди послати швидку в
першу чергу. –Бувають випадки, коли одна машина на виклику в далекому селі, а в той час поступають два звернення одночасно. Потрібно
вирішувати, де можуть трохи почекати, а куди треба їхати швидше. А потім люди
обурюються, що довго чекали на швидку. Або ще така ситуація, коли від
хвилювання забувають сказати точну адресу, прізвище. Лікарі або не можуть зразу
знайти хворого, або взагалі не находять, а передзвонити тому, хто телефонував ніяк,- розповідає
Валентина Олександрівна. Машини швидкої
обладнані необхідними ліками , апаратами
штучного дихання, кардіографами, відсмоктувачами. Між автомобілями і
диспетчерською встановлено постійний радіозв’язок.
|