Олександр Галонський працює в Гадячі на фірмі «Голдентел»
Олександр Галонський працює в Гадячі на фірмі «Голдентел», що знаходиться
по вулиці Тельмана. Ремонтує мобільні
телефони 4 роки.
Пане Олександр, де ви навчалися ремонтуватимобільні телефони?
-Закінчив ПТУ №10 у Полтаві. Ставрадіомеханікомтелерадіоапаратури. Спочатку ремонтував
касові апарати, ксерокси. З електронікою був знайомий, вирішив займатися
телефонами. Спочатку одну програму освоїв, потім наступну. Є мобільні форуми в Інтернеті.
Інколи звертаюсь, там підказують, бо всього знати не можна.
-Телефони яких марок, на вашу думку, найнадійніші?
-Не можна віддати перевагу яким – небуть. Ламаються усі.
Дорогий телефон не є гарантією якості. Якщо взяти недорогий «Нокіа 1200» і
акуратно користуватись, то він буде ходить і ходить.А людям старшого вікуне потрібно навороти , їм надо, щобдобре ловив зв'язок, довго не розряджався
ібув не складним в користуванні.
Заводський брак проявляється в перші два місяці. А так різниці я поки що не
бачу.
-Чому телефони перестають працювати?
-В основному не правильне користування. То саміщось наклацають, то впустять. Приходе
користувач і каже, що не сильно впустив. Ну як же не сильно? Якщо людина впала,
то в неї синець. А на телефоні синця не буде і він не пройде з часом. То
кладуть телефони до задньої кишені брюк, а потім сідають і роздавлюють. Якщо і не
ламають, то роблять мікротрещинки. Потіммобільник або невиключається,
або перезавантажується.
-Чи є сезонні звертання?
-Після новорічних
свят приносять після салатів, влітку – «утопленики».
А весною і восени з ознаками попадання вологи. Адже телефони тягнуть вологу в
дощову погоду навіть під час розмови під парасолькою. Часто не кажуть, що в
телефоні була вода. Особливо, якщомобільником
користувалась дитина, а телефон на ремонт приносять батьки. На телефоні стоять
датчики попадання вологи, на них змінюється колір. В таких випадках гарантія не
працює.
-Коли ще не ремонтуєте по гарантійних талонах?
-Телефон не повинен
матимеханічних пошкоджень, контактів з
вологою, намагань ремонту не спеціалістами.
-Що робити, якщо телефон потрапив у воду?
-Зразу витягнути акумулятор, відкрити всі кришки, висушити
феном.Нів якому разі не вставляти акумулятор, не
ставити на зарядку. Не перевіряти самостійно, а нести в сервісний центр. Ми
були з друзями на річці і пішов дощ.Всі, в кого дорогі мобільники зразу їх поховали. А друг по своїй «Нокіа
3310» балакає. Тоді клацнув, вже всі клавіші не працюють. Приніс до мене
наступного дня, я зробив. Вже третій рік у його батька працює.
-Яким телефоном користуєтесь Ви?
-Я змінив дуже багато марок телефонів. Донедавна були
«Соні еріксон к 701» і «Нокіа 3230».Користувався на два оператора. Потім змінив модель «Соні еріксон» Він на
порядок вище і дорожче.Головне пам'ять
на 1000 номерів і функція для копіюванняконтактів на флешку.Це щоб не
загубити телефоннубазу номерів. У мене
в телефоні 521 номер – в основному клієнти. Я користуюсь послугою «анти
визначник номера», щобжити спокійно. А
то є такі клієнти, що в 2 години ночі цікавляться, чи зробив їх мобілку.
-Чи є цікаві випадки?
-Та ось один з останніх. Приносить чоловік телефон, каже,
що мобільникрозламався,бовпавз третього поверху. Кіт
заплутався в покриваліі вони його
витрушували. З третього поверху. А там телефон лежав.
То собака покусає, було, що й коню давали погризти. Діти – то взагалі
окрема тема.
Вони люблятьбрати до рота,
облизувати контакти. Бувають випадки, коли приносять дешевий телефон, вже давно
відслужившийсвоє. Але людина чи то так
прив’язана до нього, щоколи не зміг
«Сіменс А35» відремонтувати, то навіть істерика почалась. Я йому кажу, що не
можна відремонтувати, а він «зробіть» і все. Крик стояв страшний. Він ще потім
в 4 майстерні ходив,а все рівно не
зробили.
Ви можете розпізнати крадений телефон?
-Так, зразу. Сповіщаємо про це міліцію. Ось недавно
прийшла дівчина, говорить, що телефон вкрали. А через годину і телефонцей принесли.
Наступного дня хлопців взяли на гарячому. Дівчині віддали мобільник. Та вона навіть і не
подякувала.
Взагалі люди часто не розуміють послуг фірми. Особливо, що стосується
діагностики.За п’ять хвилин я телефон
не подивлюсь. Мені потрібно його розібрати, перевірити, чи бачить його програматор.
Ця послуга коштує 10 гривен. Коли кажу, скільки коштує ремонт, інколи люди
обурюються, відмовляються від ремонту не хочуть платити за діагностику. Або
кажу жінці, що телефон утоплений. А вона в мене з криком питає, хто його
утопив. Інколи п’яний може подзвонити і погрожувати. Всяке буває.